Ekar tomt!

I den här bloggen har det ekat tomt senaste veckan, har inte haft ork/tid att skriva i denna.
Har skaffat en kost/träningsblogg på devote - lchftess.devote.se, om någon skulle vara intresserad
av det. Så senaste veckan då, förra veckan var det amadeus plugg till max. Mycket försvann
men mycket fastnade också, så nu är det bara att träna på så kan jag nog klara tentan om 2(?)
veckor :) I fredags hade jag några vänner, 5stycken, på middag. Jag bakade en lchf-pizza, som
samtliga i sällskapet blev mycket fashinerade av, och ville ha receptet på :) Så vi bakade
pizza, snacka massa skit och drack vin. Sedan efter några trevliga timmar vid bordet, så
begav vi oss hem till Fredrik där vi skulle spela Buzz. Tråkigt nog hade Elin under middagen
börjat känna sig dåligt som hon fick lov att lämna oss. Men sen iaf då hittade inte han grejen
man behöver till spelet så det blev inget med det. Istället blev det massa mer skitsnack och
jag fick massage av både Dennis och Fredriks bror, me like ;) Sen blev det massa prat och
några glas, några glas - 4 stycken, blev för mycket efter min strikta vecka så jag blev ap-full.
Sen ringde Fredda mig, och jag ringde upp och eftersom jag var full skulle jag såklart börja
disskutera saker med honom, ingen bra plan.. Men jag pratade med honom iaf, gick hem till
min säng och efter några fler samtal med folk somnade jag. Lördag morgon vaknade jag 07.00 
med telefon i handen och kläderna på mig, så jag hade däckat i min egen säng med telefon :)

Mådde inte alls bra i lördags, min kropp gillar nog inte vin ;) Åt uppgårdagens pizza, drack massa
vatten och drog sedan till mora. Där skulle jag byta min telefon, som högtalarn har lagt av i efter
4-5månader bara, tänkte lämna in den på lagning. MEN eftersom det kostar 349kr om jag har råkat
tappa den, vilket händer IBLAND så kändes det ovärt. Därför köpte jag en ny telefon, som jag sedan
fick i födelsedagspresent av mamma/pappa eftersom jag inte fått något tidigare :) :) Åkte hem till
vika med pappa, spenderade lördags eftermiddagen/kvällen med att se senaste veckans avsnitt av
bb. Vid halv nio tiden drog jag sedan in till jobbet för att jobba några timmar på Wasa, fylla!
Fick stå i garderoben tillsammans med min chef, som för övrigt är rätt dryg mot mig och säger
varje gång jag jobbar att jag får sparken. Om han skulle ge mig det någongång skulle jag inte tro
på honom eftersom han driver med det jämt, bra där...

Kom hem runt 04.00 på natten och sov till 13.00 på söndagen. En dag som jag och min syster hade
bestämt oss att börja fasta på, 5-dagars-juice-fasta från thebodystore, skriver mer om det i andra
bloggen.... Dock fick jag igår kväll en allergiskreaktion på en av juicerna så jag ringde Fredda, han
sa åt mig att ringa 112 för det kan tydligen vara livshotande när det börja svälla i svalg/halsen.
Jag lyssnade på honom, inte helt, ringde vårdupplysningen som skickade mig vidare direkt till akuten
och det kom en ambulans på 8minuter. Så den karln hade nog rätt om att det var brottom, för fort
kom dom dit. När dom var där fick jag massa tabletter, som dom blandade i mitt shotglas med vatten
sen sa dom "ta en shot nudå" Haha, härliga gubbar.. Sen var det in till akuten, så nu har jag åkt ambulans
när jag inte varit drogad - har aldrig gjort det förut vad jag minns :) Stanna på akuten i 2½h innan jag
fick åka hem till Mamma och sova där :)

Inatt sov jag helt värdelöst dåligt, fick veta en sak inatt som inte alls känns sådär jätte kul.. Det känns
faktiskt askasst, så ny skiter jag i det här och går vidare. Det är ingen idee längre! Någon som har
en karl över till mig? ;) Haha!
Valde att stanna hemma idag pga av dåligsömn, nedstämdhet och att jag mår allmänt konstigt, man kanske
blir lite groggy av medicinen vad vet jag!

Pluggar hemifrån med amadeus känns helt okej faktiskt, fast det är så sjukt mycket man ska göra på en dag.
Tar emot, det är så förbannat svårt...

Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0