Misslyckat..

Vill verkligen hålla min diet, för jag vet hur jävla bra den får mig att må.
Sen vet jag även att jag har för mycket "hull" på kroppen även om alla
andra säger annorlunda - men troligt att någon skulle säga att man borde
gå ner några kilo till... Men det är inte några jävla kilo, det är massa jävla
kilo som ska bort, bort, bort...
MEN jag är sämst, har inte varit senaste veckorna.. Tränningen har inte
allt gått nå vidare, har kunnat tat mig till gymmet MAX två dagar i veckan
och det blir man INTE smal på.. Kosten har gått käpp rätt åt helvete, har
klarat många dagar frukost/lunch/middag men det är sen, när kvällen
kommer hela skiten fallerar och jag börjar hets-äta, allt och lite till..
Finns ingen anledning till hetsätning, inte vad jag vet iaf? Kanske borde
går till en psykolog och få en förklaring till detta fennomen. Äter verkligen
tills jag mår illa och vid flertal av dessa tillfällen har jag funderat på att
spy ut det igen, men jag förmår mig inte ens till det? Jag kan inte ens
spy, bra karaktär som innihelvete!! Jag vet att det inte kommer gå bättre
i helgen heller, för jag ska jobba 48h fredag- söndag.. Massa irriterande
människor, jag är skit trött och stressa.. Det finns massa godis och bakelser
till mitt förfogande att äta, OFTA jag håller fingrarna i styr!! Blä blä blä!!

Kanske ska ha "fet, blek och äcklig" som mål till sommaren iaf, DET kan jag
lyckas med iaf..
//Tess

Kommentarer
Postat av: jessica

lägg in ett 4e mål mat, tror det blir för långt emellan...

speceillt när du jobbar så mycket, kostar ju mer energi!

kämpa på :)

2011-03-03 @ 12:36:56
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Theres du är fin som du är, faktiskt. Det säger inte jag för att smöra eller övertyga dig. Men JAG tycker det och jag Vet att andra gör det. Hur som helst, varför så bråttom?! Du kanske inte är så smal som du skulle vilja vara just nu.. Seriöst, även om du skulle va 20 kilo tyngre än vad du är just nu är MIN åsikt att du ändå skulle vara snygg i bikini. Lite extra fett är väl inte så farligt.



Min vikt däremot, det är en helt annan sak, men jag skäms inte för visa mig i baddräkt för det, eller jo lite, men man får faktiskt ta och skita i vissa saker och ha kul i stället. Så ta det lugnt, det är aldrig för sent att börja ta hand om dig själv. Det rådet ska jag fan ta till mig själv haha :P

2011-03-04 @ 02:45:17
URL: http://inyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0