Ska detta funka alltså?

Har läst någonstans att om man har rent runt om sig så är det lättare att
hålla sig "ren" innombords - så nu har jag städat lägenheten.. Mitt rum,
hallen,köket och badrummet är nu rent och jag vill helst att det förblir så
blir lite stressad över att se stöket..Även om jag helst inte erkänner det!
Men nu är det rent iaf efter att jag har städat i 4h, lite mer kanske...
Nu var det meningen att jag skulle gå till gymmet också, men alla energi
har gått ur mig totalt. Som att jag var en ballong och någon har släppt ur
luften helt plötsligt. Försöker fåmed mig någon till gymmet men alla ska
vila idag tydligen, jag vill ju träna idag för jag hinner inte i helgen. Ska
inte skylla på någon annan heller, bara jag som kan ta mig till gymmet
men just nu behöver jag drag hjälpen. Blåser ju så förbannat ute också
så även om solen är framme vill jag inte gå ut..

/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0