På praktik :)

Just nu har jag praktik på Gustaf Fröding hotell och konferans i Karlstad, himla trevligt.
Har även fått sommarjobb här, så kommer spendera sommaren i Karlstad. Lite tråkigt
då jag har en känsla av att jag vill vara i Mora, jag som bara velat därifrån tidigare?
Vad kan det bero på tro, haha :)

Annars då? Körkortet på pågång, hade halkbanan i onsdags. Kan verkligen inte förstå
varför alla säger att det är så roligt. Kände mer att det var farligt, och att jag inte ville
köra bil längre. Nu har dock det värsta lagt sig, och jag är taggad på körkoret igen.
Vore ju lite smidigt att ha om man vill åka mora - karlstad utan att åka buss i 5 timmar
varje gång.

Imorgon drar jag, Thim, Mamma och Jessica till Göteborg för att Jessica, duktig som hon är,
ska springa Göteborgsvarvet. Jag ska väl mest med, heja på henne och umgås med Thim!
Kan nog bli liiiite shoppande av kläder också, det lockar ju något så ENORMT!
Man blir ju så lycklig av nya kläder, haha!!

Back to work
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0