Tillbaka i Karlstad

Nu är jag tillbaka i Karlstad igen efter att ha varit i mora från i onsdags. Himla skönt att vara hemma :)
Känns lite konstigt att vara här nu, vill bara tillbaka till Mora just nu. Hade en så bra helg!!
Igår så blev det spelkväll med Thim, syster, Andre, Marit och Niklas - skit roligt, älskar spel.
Vi spelade TP och jag brilljerade något så enormt, haha! Vi spelade i lag, och mitt lag vann
iaf! Så himla mysigt..

Igår hjälpte jag även mamma med båten, snäll dotter som jag är. Stod och öste ur vatten ur den
när jag känner mobilen gliiiider ur fickan och ner i vattnet. TYPISKT min tur!! Än så länge funkar den,
men lovar att det kommer lägga av inom en snar framtid. Jag och mobiler har ingen bra relation..

Idag var jag på Falu-lasarett och allergi testa mig, verkar inte vara någon fara.. Reagerade lite på katt
och på björk, som jag misstänkte. Men annars såg det bra ut, dock har jag inte fått svar på Annanas/apelsin
ännu - får det om en vecka ungefär..

Njut av solen!!
/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0