Trevlig dag :)

Hur mysigdag som helst, ge mig mer av dessa :) Igår kväll hörde en vän av sig till mig och undrade om
jag ville göra honom sällskap till rättvik för hans lillebror skulle dit och kolla på marknaden. Eftersom jag
har sagt hela veckan att jag vill till marknaden tackade jag givetvis ja! Så idag vid tolv tiden drog vi iväg
från Mora mot rättvik, solen sken och jag kände mig på uppåt humör eftersom halsen börjar bli bättre
och munnen lika så. Vi åkte iaf till Rättvik, väl där insåg vi väl vilket projekt det skulle bli att skaffa parkerings
plats, men efter vi åkt lite hittade vi en parkering-  På icas gratis parkering ;) Sen vandrade vi runt på
marknaden i 4 timmar, jag mös av att det var så mycket folk, luktade goyy(munkar xD) och att det var
liv överallt. Kände verkligen att jag behövde detta, så skönt! Det enda som var lite tråkigt var att det
luktade så goott, men det var inget jag kunde äta - kan fortfarande inte tugga! Så när mina vänner åt
lunch fick jag nöja mig med en yoghurt - herreguud vad jag börja tröttna på det! Var iaf en helt underbar
dag att vara ute på och träffade även på min goa klasskamrat Mia :) 

Nu ska jag snart dra till en kompis för en film innan det är dags för jobbet!!
/Tess

Kommentarer
Postat av: Cecilia

goyy????

2011-05-07 @ 22:32:57
URL: http://inyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0